Fredag - hur mycket snö ute som heslt !

Godmorgon idag är det äntligen fredag och helg. Fast jag har typ haft helg hela veckan för jag har varit sjuk är lite smått sjuk fortfarande men känner mig mycket bättre så det känns skönt :) Vaknade för en liten stund sedan ska alldels straxt gå och göra lite frukost. Sen göra mig iordning för att åka in till stan & möta upp min mamma för att äta lunch sen gå på hinders-mässan och köpa lite godis (a) Sen blir det hem och fika med min vän johanna sen får vi se vad som händer och sker...men nu måste jag börja göra frukost vi hörs vid 3 tiden igen. Ha en toppen dag innan jag drar upp på stan vid 11 ska jag försöka ta bild på dagens outfit-bild om jag inte hinner innan eller så blir det när jag kommer hem.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0