Fredag är äntligen här !!

Godmorgon godmorgon och jag råkade somna om skulle ha gått upp vid nio men gick upp vid elva oppsi så kan det gå när man sitter uppe halva nätterna och pratar i telefonen och plus det så kan man inte kan sova. Men iaf så är jag på ett strålande humör hur glad som helst så det är inte sant weeii. Idag är det äntligen fredag äntligen säger jag bara den fredagen som är kommer bli helt GALEN men ni får veta senare ieftermiddag vad jag ska göra avslöjar inget än haha ;) Har precis gjort mig iordning har på mig min nya skjota som jag har en bild på i det tidigare inlägget sen bara ett par svarta tjats med ett bälte runt midjan och till det en svart väst enkelt & snyggt ! Ska snart gå ut i kylan till skolan ska på möta klockan 12.30 efter det får vi se vad som väntar förmodligen så ska jag åka in till stan och möta upp Lisa för en liten fika och så ska hon få sin present. Men nu måste jag springa min väg vi hörs om några timmar fram tills dess får ni ha en underbar fredag :D Förutom det så satt jag nyss och titta igenom lite gammla bilder från i sommras här är en av dom på mig och min kära syster inte den snyggaste men men den får duga ;) Var och är bara tvungen att lägga upp den !!

PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: julia

söt bild du fan vad länge sen det måste ha varit :Ohaha<3

2010-01-19 @ 15:29:33
Postat av: Albertmona

Hi, cool site. What CMS is it?

2011-09-27 @ 08:22:02
URL: http://albertmona.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0