En ny dag med nya krafter.

Godmorgon,godmorgon idag är det en ny dag med nya krafter och solen bara stårlar ute och det är ungefär sådär -18 grader... Själv så känner jag mig inte alls så pigg utan lite hängig tyvärr har ont i magen och fryser ena sekunden och nästa svettas jag men det är bara hålla humöret uppe så löser sig allt :) Hoppas snart att allt går över om jag har en jäkla tur. Sitter fortfarande i pyjamas ska alldels straxt dra mig mot duchen och göra mig iordning idag har jag inga planer alls. Blir nog en sväng på stan med min syster och se om man hittar någon fin fint. Vad ska ni göra idag ? Ni får ha en toppen tisdag så hörs vi lite senare i eftermiddag för nu måste jag sätta fart annars försvinner hela dag det kan vi inte tillåta.

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0