En mörk,kall måndag kväll i januari

Godkväll allesammans !!

Kom hem från någon timme sedan slängde av mig allt och la mig ner i sängen en sväng otroligt skönt och behövligt min rygg tar kål på mig :/ att jobba idag gick utmärkt bra, nu har jag precis ätit lite middag pasta carbonara nu ska jag nog koka lite te sen hoppa ner i sängen och slå på en film och lite senare blir det Paradise Hotel. Har inga planer för denna kväll över huvudtaget ganska skönt :) Imorgon är jag ledig och då ska jag sova ut riktigt länge länge så vi hörs imorgon någon gång när jag har slagit upp mina blå ;) Ha en fortsatt trevlig kväll. Puss ♥

Detta får bli dagens låt , ta gärna och lyssna för jag tycker den är grym !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0