En dag kvar sen är det helg längtar !!

Godmorgon godmorgon bloggen, har precis gjort mig iordning lite snabbt ätit en väldigt "liten" frukost för ska nämligen snart till min mormor vid 12 tiden och äta lunch med min mamma. Sen blir det att dra till skolan som börjar 14.15 och sen vet jag inte hur länge jag går men det lär vi ju märka som sakt. Sen kvällen är inte alls planerad ska troligvis åka och träna med mamma på Friskis&Svettis det tror jag att jag har sakt varje kväll men det har aldrig blivit av att vi har tagit oss dit men ikväll så ska vi se till att det allt blir av måste verkligen ta tag i denna nu !! Vad ska ni göra idag ? Nu ska jag sätta mig en sväng vid tv:n och måla naglarna ljusrosa innnan jag ska gå. Men ni får ha en super bra dag så hörs vi vid 5 tiden eller kanske lite tidigare :)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0