Dålig start på den nya veckan.

"Godmorgon" eller vad man nu ska kalla det, vaknade runt 08.00 sen somnade jag om och vaknade vid lunch tid. Så som sakt det blev ingen skola för mig idag för jag har blivit sjuk har feber svettas ena stunden och fryser nästa och känner mig allmänt hängig och jätte trött fy fy :/ hoppas verkligen att jag blir frisk snart. Så detta var verkligen inte den bästa starten på denna nya vecka men vad ska man göra..får vila en massa idag så hoppas jag att jag orkar upp imorgon då jag ska övningsköra. Ne nu ska jag ta och slå på en liten film och gå och hämta lite te :) Ni får ha en jätte bra dag så hörs vi lite senare !

P.S givitsvis så är det en jätte fin vinter dag och solen stårlar det är ALLTID fint väder när jag är sjuk så IRRITERANDE.

KRAM ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0