bloggpaus slut !

Hejsan och godkväll bloggen det är den tredje dagen på det nya året 2010 och jag är hemma igen från Sälen har varit där sen i onsdagskväll varit helt okej.. inte det roligaste men jag överlevde iaf skönt att vara hemma igen som sakt. Igår köpte jag ett par nya rosa skidbyxor jätte jätte snygga så det är invigda idag när jag åkte lite slalom haha (a) super duper nöjd. Men tillbaka till kväll idag ikväll ska jag bara äta lite mat sen titta på tv ta det allmänt lugnt hade jag tänkt mig inga andra planer är på g pgr. av att jag är lite halvsjuk haft lite feber till och från och lite smått ont i kroppen hoppas att det verkligen ger sig snart. Sen har man även börjart planerat lite vad som kommer att hända 2010 avslöjar det senare ikväll eller imorgon ! Ni får ha en super bra kväll så hörs vi lite senare.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0