28 januari

Helojsan nu är sjuklingen vaken eller rätt sakt jag vaknade för några timmar sedan om jag ska vara ärlig. Halsen kändes tjock och jag är sjukt förkyld men så känns det oftast när man vaknar nu är det tusen gånger bättre. Jag orkar göra lite små saker här hemma utan att svettas ihjärl eller dö och det är ett plus poäng för det betyder att jag håller på att bli frisk. Har dock varit sjuk sen i söndags jag börjar klättra på väggarna lite smått känns som man är helt instängd liksom och ut kan man inte gå för det går knappt att gå ute så mycket snö herregud :O Som ni kanske märker så blev det ingen skola för mig idag heller. Kom på en grej när jag satt här framför datorn nu vill jag ha sommar den är så efterlängtad vill sola,bada och äta god mat det är aldrig fel när det är 30+ det kan jag aldrig klaga på ÄLSKAR VÄRME ;) vill just nu att månaderna ska fort fort fort då skulle jag bli super glad :) jaja men nog pratat om sommaren nu ska jag ta min godispåse och krypa ner i sängen och slå på tv. Ni får ha en toppen bra dag så hörs vi ikväll.

En gammal bild sen sommaren 08 Frankrike


Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Markkaroline

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-27 @ 10:47:29
URL: http://markkaroline.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0