Veckan har gått extremt fort.

Hejsan bloggen.

Vaknade upp ganska glad men vädligt trött dock inte så ovanligt men men..gick iaf upp och gjorde en god frukost och sen tog jag mig en varm dusch och nu är jag klar :) Skolan börjar 14.15-16.30 har engelska inte alls sugen tycker verkligen inte om det ämnet hoppas lektionen går fort. Runt 5 tiden ska jag ta mig in till stan för att möta upp jennifer på en liten fika och prat ska bli trevligt och prata av sig lite ;) Förutom det shit vad veckan har gått fort det är redan torsdag och snart helg ska bli så skönt med helg men nu ska jag läsa igenom engelska läxan innan jag drar till skolan ni får ha en super bra torsdag såhörs vi ikväll :)

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0