Onsdag 23 Februari

Godkväll bloggen.

Idag var det sjukt fint väder ungefär -3 grader ute och stårlande sol kunde inte bli bättre gick upp vid sju tiden imorse gick till skolan och hade svenska prov gick kanon. Sen blev det att vara med Lollo först gick vi på stan sen åkte vi ut till Marieberg Gallaria och tittade lite men hittade inget speceillt. Men Lollo hittade en sjukt snygg klänning på Bik Bok har dock tyvärr ingen bild på den... Kom hem vid 19.00 och sen dess har jag bara tagit det lungt ätit lite och även kikat lite på tv vilket jag gör fortfarande med datron i knät haha allt på ängång ;) Nu ska jag lägga in en låt som jag tycker är ganska bra som jag lyssnade på jätte jätte ofta när jag var mindre men ni får ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon för nu ska jag sova !!

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0