Middag & film

Godeftermiddag mina solstrålar, sådär ja då har man gjort sig iordning för kvällen eller till 5 tiden då kommer min farmor&mormor på middag ska bli mysigt. Sen blir det att titta på The Hills och The City som jag följer varje söndag haha (a) Efter det så händer det nog inte så himla speceillt mycket eller har iaf inte planerat något här kommer lite bilder på dagens outfit och lite annat ! Vi hörs ikväll efter de har gått hem, Kram ♥

Bestämde mig för att ta mig ett litet bad och bara koppla av så skönt.



Dagens enkla frisyr,



Dagens enkla&sköna outfit ,

Grå långärmad tröja - H&M
Blommigkjol - Bik Bok
Vanliga svarat strumpbyxor - Lindex
Pärlörhänen- Bik Bok
Hårspänne - Ålens
Halsband - fått av kim en väldigt nära vän till mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0