Måndag, dagens låt - I will remember you

Hejsan bloggen och jag är redan tillbaka klarade inte av att ha bloggpaus att blogga är så himla skoj tycker jag och det är liksom en del av mig. Sen känns det bra att skriva av sig lite då och då :) Idag blev det skola från 08.30-14.00 gick bra ända tills jag fick reda på mitt engelska A prov som gick mindre bra men det är bara bita ihop och kämpa göra sitt bästa så kommer det någon ordna sig ! Tillbaka vad jag gjorde efterskolan så gick jag till min gamla skola Karro till dansloklerna för att besöka min vän Jennifer som jobbar där som danslärare. Vi åt lite lunch och fika mycket trevligt. Kom hem kring sju tiden så har nu varit hemma exakt en timme har pratat i telefonen med kim trevligt trevligt. Ne ska jag ta och gå in till köket och göra lite mat börjar nämligen bli hungrig sen blir det att slå på en liten film och bädda ner sig i sängen har frusit hela dagen lång ursh och fy !!! Dessutom när jag klev av bussen här vid mig så ramlade jag och slåg i knät eller ja rätt sakt hela vänster sida gjorde ont och nu är man blå lite över allt opppsi så kan det gå när det är halt över allt ;) Men ni får ha en toppen måndags kväll så hörs vi imorgon när jag vaknar är även ledig imorgon från skolan så blir att sova ut vilket jag älskar.

Kram ♥



Kommentarer
Postat av: Eivindgunhild

Good web with cool info. Thanks.

2011-07-19 @ 12:01:13
URL: http://eivindgunhild.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0