Kvällen igår blev väldigt lyckad !

Godkväll bloggen, kvällen igår blev väldigt lyckas och det var enormt skoj sov väl kanske 4 timmar sammanlagt i natt. Men men ingen dör utav det ;) Huvudsaken är väl att man har kul vi var ungefär 9 st som sov hos mig det var meningen att 4 skulle sova här så kan det gå haha..Men det var kul så det var totalt värt det. Idag gick dom hem vid tolv tiden och sen dess har jag inte gjort något alls bara tagit det lungt sovit några timmar är jätte trött fortfarande dock men så är det ska försöka gå och lägga mig i bra tid ikväll kan ju iaf ge det ett försök. Ska bara äta middag med familjen och titta på melodifestivalen skönt att bara chilla och ta det lungt :) Nu ska jag äta lite men ni får ha en jätte bra kväll kommer nog inte skriva några fler inlägg utan det blir imorgonbitti när jag vaknar ska sova ut imorgon !!

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0