Innan läggdax för min del.

Jag skrev i det förra inlägget att jag inte skulle skriva något mer inlägg men det blir ett till ändå haha ;) Efter vi hade ätit middag så satt jag mig framför tv:n och tittade på melodifestivalen hade och har inte så mycket för mig så det var skönt och bara vara hemma och titta på tv. Just nu sitter jag här i min säng med datorn i mitt knä och tittar på filmen Shall we dance? har sett den förut den är helt okej och filmen börjar närma sig mot sitt slut då ska jag ta och stänga ner dator och tv och slå igen mina blå för i dag denna lördag den 6 Februari. Hoppas ni alla har haft en härlig och skön lördag ! Vi hörs imorgonbitti när jag slår upp mina blå för nu säger jag, godnatt alla fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0