Ingen rubrik.

Dåså nu har jag varit hemma i någon timme först blev det att möta upp klara på en fika och fixa lite rosor när vi satt på Bara Vara kom söta karin och prata lite mycket mycket trevligt !! Efter det blev det att träffa Anna för att titta på balklänningen hon hittade en grymt snygg men jag glömde ta kort på den oopssii ;) Ikväll ska jag inte göra något alls bara äta taco-paj med mig själv och bara ta det lungt har ju hela huset för mig själv så HÄRLIGT. Ne nu ska ni få lite bilder på dagensklädsel, men vi hörs lite senare ikväll ♥



Dagens :
Vanlig svart långärmad - Gina
Benvit blus - Vera Moda
Svart bälte med ängla vingar på - Only
En bunt armband - Six


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0