GODKVÄLL !

Hejsan mina solstrålar !

Dagen har varit bra men väldigt väldigt seg tyvärr.. har iaf pluggat klart engelskan så nu känner jag mig duktig. Imorgon börjar det en ny vecka med skola,träning,träffa vänner och en massa till som vanligt dåra dessutom så har jag inte haft något lov än men det är bara gilla läget och köra på som vanligt skulle verkligen behöva lite ledighet men det går ingen nöd på mig ;) Jag tänkte på en lite grej gud vad skit pogram man följer egentligen herregud och speceillt jag tittade förut på The city & The Hills och nu sitter jag här i min säng och väntar på att Keeping up whit the kardashians..lika bra och fortsätta när man väl har börjat efter det pogramet är slut vid 23 så ska jag packa skol väskan och plocka fram kläder tills imorgon fy kommer vara helt död ska gå upp 06.00 men hurre ni nu ska jag ta och hämta lite te sen sätta mig vid tv. Ni får ha en grym kväll så hörs vi imorgon innan jag sticker iväg till skolan :) Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0