FREDAG ÄNTLIGEN !!!

Hejsan bloggen , gick upp vid halv elva och gjorde frukost och sen kom Anna förbi och hämtade en tröja och nu håller jag på att städa så nu är hela undervåningen klar så nu var jag tvungen att ta en lite paus från städningen. Men har bara övervåningen kvar och de går fort :) Sen ska jag åka in till stan en snabbis med mamma sen blir det hem och duscha för att göra sig iordning trolivgtvis sen kommer Malin vid 5 tiden. Resten kommer vi 7 tiden haha det kommer bli jätte jätte bra och en väldigt trevlig fredag det känner jag på mig ;) Ne nu har jag inte tid att sitta här nu ska jag fortsätta städa och dunka NRJ ut ur mina högtalarte. Snart kommer mammsen hem med lite lunch. Ha en jätte fin dag så hörs vi lite senare i eftermiddag.

Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0