Denna helg är så SEG FY !!

Hejsan och godförmiddag!

För att tala om igår oj oj vad tråkigt jag hade satt henmma i huset helt själv fanns inget att göra.. och idag händer det inte något alls heller sitta hemma plugga lite duscha osv. tråkigt men vad ska man göra :/ När jag gick upp för några timmar sedan så gick jag till köket och gjorde lite pankakor som fruskot / lunch så gott ;) Har precis städat lite och fixat någon måste ju göra det också tyvärr. Denna helg känns så himla himla SEG FY !! Vad ska ni göra denna lördag ? nu ska jag väl fortsätta och inte göra något alls.. ni får ha en fin lördag så hörs vi senare.

kram ♥

Denna bild bjuder jag på ser trött ut hahah !


Morgonens outfit denna lördag !

Te jag köpte igår , Jag älskar dig & Kärleks te så himla goda !


Dessa fyra rosor köpte jag igår till min mamma i alla hjärtans dags 
prestent lite förtidigt jag vet men hon är inte hemma imorgon så det 
är och var därför ! Grymt fina :)


Kommentarer
Postat av: Maria N.

Vart har du köpt den där super söta tröjan med nicke nyfiken? :D

2010-02-16 @ 18:42:49
URL: http://miasklagomur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0