träna.

Heloj nu var det ungefär tre timmar sedan jag bloggade sist jag har suttit i köket och verkligen plöjt igenom körkorts boken pluggat och pluggat lite till. Så nu har jag världens huvudvärk dock.. :/ men jag får skylla mig själv har inte varit utanför dörren denna tisdag men tänkte ta mig ner till Friskis & Svettis och träna ett pass Jympa vid 16.15-17.15 för att tänka på lite annat och få lite motion för mamma hade något gratis pass där igen som hon fick av jobbet så det är bra, kan man använda det :) Sen efter det blir det hem och duscha och bara ta det lungt. Det är så min eftermiddag kommer se ut, bloggar senare ikväll vid typ 19-tiden! Ha en jätte fin eftermiddag.

Hugs, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0