Mitt humör är mycket bättre nu.

Godkväll bloggen, är nu på mycket mycket bättre hurmör!! är ganska glad och lättad pratade just med min vän kim som skulle till kista vilket jag blev bara smått avis på hehe :) men men jag sitter och försöker skriva ner vad jag önskar mig i julklapp men det går inte så bra alls.. det får duga för idag så får vi se om jag kommer på något mer senare. Kom hem vid fyra tiden sen dess har jag pluggat lite och fikat ikväll ska jag se svenska hollywoodfruar såklart som jag följer varje måndag och älskar maria montazami hon är verkligen BÄST ! om jag får säga det själv. Ne vet ni vad nu ska jag hoppa i mina myskläder och ta en värme dyna och lägga på ryggen.
ha en fin måndags kväll såhörs vi senare runt 23-tiden :)



hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0