Jag får alltid ont i magen när jag äter julmat.

Godkväll bloggen, kom hem vid halv nio tiden från mormor. Vi har ätit julmat och haft lite julklappsbyte, och jag fick en enormt SÖT groda som man kan stoppa pengar i jätte nöjd hehe :) Nu sitter jag nerbäddad i min säng och ser filmen The day after tomorro en helt okej film. Sen efter det ska jag ta och sova vilket ska bli jätte skönt. Nu är det bara 5 dagar med i dag tills julafton och det känns jätte jätte skuummmt ! Denna vecka kommer bara rusa förbi för de känner jag på mig både skönt och jobbigt. Men men har så himla ont i magen så nu ska jag gå och värma min vetekudde. Hoppas ni alla har haft en fin söndag ! såhörs vi imorgon när jag vaknar.

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0