Första December.

Godmorgon idag är det första december, och vi har intagit den riktiga vinter månaden och julen närmar sig med enorma steg mysigt:) men ändå alldels för kallt !! ursh -15 grader idag, vaknde vid tio lite förkyld och täppt hatar det och huvudvärk jag har precis slängt i mig lite frukost och nu ska jag slänga mig i duschen och hoppa i mina myskläder sen dra mig ut i kylan hem till min lilla kusin Filippa som ligger sjuk hemma så ska vara barnvakt åt henne plus att jag ska plugga. Det är ungefär så min dag kommer se ut, bloggar kanske något när jag kommer till mina kusiner eller under dagen men vet inte riktigt vi får se. Om inte såhörs vi ikväll när jag är hemma igen! Men men ni får ha en toppen dag och hoppas ni har lika fint väder som vi har här!

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0