Fika lite till !

Godeftermiddag bloggen ! Kom hem vid tre tiden har varit och fikat med klara sen blev det att åka och handla med mamma. Sen åt jag lite lunch så nu sitter jag bara inne på mitt rum och tar det lungt så skönt :) Mamma & pappa har nu åkt till Sälen, jag & min syster blir själva hemma här i helgen finns inget bättre än att vara hemma själva. Ne nu ska jag ta och se lite tv sen vid 17-tiden kommer min moster förbi på lite fika hehe. Men vi hörs lite senare ikväll :) Hoppas ni har haft en bra dag hitills !!

Hugs, ♥

Kommentarer
Postat av: Thordiana

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-07-06 @ 08:13:25
URL: http://thordiana.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0