3 December 2010 stockholm.

Godmorgon mina fina. Vädret är grått ute och inte alls kul men det snöar iaf inte vilket är mycket skönt och minus graden är -7 så myckt varmare än vad det var igår. SKÖNT!! Jag gick upp för 40 minuter sedan kanske jag har precis slängt i mig lite frukost och nu håller jag på och packa springer runt här hemma som en yr höna ungefär hehe som vanligt innan jag ska åka. Samma varje gång sen får man med sig hälften av allt man ska ha med sig men så brukar de vara för min del (a) Vid halv tolv ungefär åker jag till Stockholm får sjus av min vän klara upp så det är skönt. Men innan det är det mycket mycket jag ska fixa ska träffa rebecca en sabbis innan jag lämna hennes pengar och sådär. Så nu måste jag kasta mig in i duschen sen göra mig iordning för vid halv elva måste jag in till stan. Bloggingen kommer DÖ ut lite denna helg eftersom jag ska tillbringa den i Stockholm men vi hörs igen när jag kommer hem ni får ha världens bästa helg för det vet jag att jag kommer ha!! HA DET BÄST FELLAS ;)

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0