23 December 2010 - Vila i frid Sven Carenbäck.

Kom på en grej jag glömde berätta för er, min mammas syster och hennes man firar jul nere i Västervik där han kommer ifrån. De skulle fira jul med hans föräldrar men så blev det inte för hans pappa Sven Carenbäck dog idag vid 14-tiden. Vi alla lider med dom otroligt tragiskt.. :( men ändå skönt att min morbror var på plats det kändes skönt. Men vi visste nästan att han skulle avlida för han var 90 år så tiden var inne och han hade 40 graders feber och lunginflamation. Men det är bara att göra de bästa av julafton imorgon för deras del. Men han har de bättre på andra sidan. Det vet vi alla !

Vila i frid Sven ♥


Kommentarer
Postat av: Hasse A Norge

Morrn.



Jag träffade Sven och Ulla i Kina för många år sedan..

Det är alltid tråkigt när folk går bort...

Men det kan vara en befrielse för äldre, efter många år med sjukdom och smärtor.

Säger som dej, villa i frid Sven.

Hoppas att Ulla inte har det ont...



Ha de bra.



Hasse A

2010-12-26 @ 15:51:40
URL: http://08-i-exil.blogspot.com/
Postat av: Barbro o Bengt Beckman

Känner varmt för Ulla, saknaden måste vara stor

liksom för alla Svens vänner. Vi kände Sven som en god vän och köpte våra bilar allt sedan 1964 av hobom.

Vi kommer att sakna honom såväl i våra tankar som när vi passerar Västervik.

Skänk oss en blomma till Svens grav.

Tack för vänskapen.

2011-03-07 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0