17 December exakt en vecka kvar till julafton!

Godmorgon,godmorgon igår funkade verkligen inte blogg.se det var något skumt som hände.. inte för jag vet vad men men. Nu funkar det iaf :) När du/ni läser detta är jag på jobbet slutar vid 13-tiden så skönt en fredag. Idag är det fredag den 17 decebmer och det betyder att det är EXAKT en vecka kvar tills det är julafton herregud vad tiden har gått fort och oj vad december månad har gått ?! Idag efter jobbet ska jag möta upp mamma på stan för att käka lite lunch sen vid 15-tiden ska jag plocka ögonbryna som jag gör ganska ofta hos "Paulina Skönhetcompaniet" Och blir lika nöjd varje dag och det gör inte så ont det är det bästa med det hela! Sen får vi se vad som händer men efter det blir det nog att åka hem! Men ni får ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem igen vid 16-tiden!

P.S Detta är ett tidinställt inlägg.

hugs,♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0