Stressig kväll men imorgon blir det jobb sen stockholm.

Godkväll mina fina läsare. Nu sitter jag äntligen i min säng och är helt slut,helt utmatad !! Men det gick bra och jobba från 15.00-21.30 :) Lunchen idag med Bianca var jätte jätte trevlig hade enormt mycket att prata om det var skoj ♥ alltid lika kul och träffa gamla kompisar aldrig fel de. Tillbaka till kvällen har precis ätit lite kvällsmacka och te har även packat lite åker nämligen till Stockholm imorgon efter jobbet till min bästavän ♥ Så först blir det jobb från 07.00 - 15.30 sen blir det att åka in till tågstationen tåget går vid 16.56 så är framme i underbara Stockholm vid 19.00 :D Så morgondagen kommer inte bli någon bloggning alls bara ett inlägg på morgonnen om jag hinner. Kommer vara borta från tisdag kväll till fredag förmiddag så vi hörs igen på fredag kväll när jag har slutat jobbat. Bloggen kommer bli lidandet vilket jag tror ni förstå men så blir det på sommaren när man är ledig måste man passa på att hitta på en massa saker :) Älskar att flänga och fara det är de bästa jag vet. Men uppdaterar om jag får tid där borta men när jag kommer tillbaka kommer det en bildbomb med en fors ut av bilder hur underbart jag har haft det. Men nu ska jag fortstätta se sex and the city repriserna ni får ha en grym kväll så hörs vi imorgonbitti innan jag drar till jobbet (som sakt om jag hinner och orkar göra ett inlägg så tidigt)

Hugs ♥

Bianca min söta vän jag träffade idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0