sova tills man vaknar är aldrig fel !!

Godmorgon och då var det tisdag. Det är så himla skönt och sova tills man vaknar av sig själv då är man riktigt pigg men om jag ska vara ärlig så är jag trött fortfarande haha! Idag är jag ledig från jobbet så ska bara ta det lugnt har precis ätit lite frukost och ska snart sakta men säkert göra mig iordning sen plugga lite körkortsteori. Vid halv tre tiden idag ska jag till "Paulina" som är ett ställe där man kan plocka sina ögonbryn osv. och köpa smink och sådär så jag har beställt tid där :) Så jag slipper plocka ögonbryna själv för jag tycker det är så svårt och det blir oftast fullt när jag gör de själv då tycker jag att det är lika bra att någon annan får göra de som kan de :) Det är bara de jag har inplanerat idag ! Dagens outfit kommer upp senare idag men hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi lite senre.

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Kjartanella

Nice site keep it up

2011-12-25 @ 00:10:06
URL: http://kjartanella.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0