ögonlocken blir bara tyngre och tyngre..

..den meningen stämmer faktiskt in väldigt bra känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Men jag vill och jag ska hålla mig vaken för min bästa vän ska ringa senare ikväll så då måste man hålla sig vaken♥. Jag har nu under kvällen sappat på fjärkontrollen mellan olika filmer men har inte hittat någon jag har tyckt varit riktigt bra. Så har kollat på allt och lite till.. Funderar på att slå på någon film vi har här hemma och krypa ner till sängs vi får se hur jag gör :) Ne nu ska jag nog gå och borsta gadarna men hoppas ni har haft en riktigt fin kväll vi hörs imorgonbitti när jag slår upp mina ögon igen och hoppas på fint väder även så vakas det jobba också, inte lika kul men alla mina tankar och drömmar är om pengar pengar haha ;) Även lycka när jag flyttar me like!!

Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0