Musikregn.

Godkväll solstrålar, ikväll har jag bara tagit det lugnt och tittat på Danska Hollywood fruarna nu sitter jag i min säng och funderar på om jag ska slå på en liten film och krypa ner i sängen :) Börjar känna mig varm igen kanske har feber? hoppas verkligen inte tid med det. Ska försöka lägga mig snart men jag tror jag kommer ligga vaken läge in på natten som vanligt :/ Imorgon är det jobb igen fy orkar inte!! Men men nu ska jag borsta gaddarna och hoppa ner till sängs vi hörs imorgon när jag vaknar ska sova ut ordentligt !! Hoppas ni har haft en fin dag. Kom på nu innan jag stänger ner datorn och sådär så tänkte jag även lägga upp några gryma,sköna låtar.

Andreas Wijk - Be mine


Andreas Wijk - Hello


 Andreas Wijk - Where is the love
 

Thommen - Try sleeping with a broken heart


Lyssna och njut av deras röster, hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0