Måndag 2 Augusti 2010

Godmorgon,godmorgon idag är det 2 Augsuti måndag 2010 och det är en ny vecka, med nya möjligheter :) Blev väckt av mamma runt halv tio vi åt frukost tillsammans och nu ska jag göra mig iordning ska åka in till stan vid tolv tiden för då ska jag nämligen möta upp min vän Bianca och äta lite lunch och prata lite ska bli jättre trevligt och mysigt :) Blir nog lunch på Soleo aldrig fel! Efter det så vakas det jobb från 15.00-21.00 inte lika kul men men pengar,pengar hehe. Men men nu måste jag skynda mig men jag kommer inte hinna någon mer inlägg under dagen  :/ men ni får hålla ut tills ikväll så vi hörs vid 21.30 ha en kanon bra dag !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0