"lite" bättre känns det.

Godmorgon bloggen, mår lite lite bättre idag men har knappt sovit något i natt kanske bara två timmar ursh :/ hostar,snoret bara rinner och svettas hela tiden HATAR att vara sjuk det suger. Hoppas verkligen att jag blir frisk snart. Idag så trodde jag att jag hade övningskörslektion men tydligen inte det är inte förs imorgon så det var skönt :) Så det blir först att åka till jobbet sen möta upp Lisa och fika eller något liknande vi får se vad vi hittar på. I eftermiddag ska jag bara gå hem och sova så jag blir frisk! Men nu ska jag ta och duscha och platta håret osv. Dessutom så är vädret toppen solen skiner det gillas :) Men nu måste jag sätta fart ha det fint idag såhörs vi sen när jag kommer hem.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0