@ Lisas place !

Helloj, nu sitter jag hemma hos Lisa på väster myket mysigt :) Vi har precis tittat på lite tv och ska snart slå på en liten film. Har givetvis poppat lite popcon och kokat lite te aldrig fel det. Känner mig väldigt pigg otroligt nog hehe , för att tala om imorgon så är dagen proppad som vanligt vid tio blir det att möta upp Jennifer och hitta på något skoj. Senare vid ett tiden blir det att möta upp Malin ska bli skoj. Var som sakt ett bra tag sedan :) Kul att träffa många. Så eftersom jag inte är hemma nu som kommer det dröja ett bra tag innan jag kan blogga igen så säger redan nu hoppas ni får ha en fin dag, nu ska vi slå på en film och så ska jag vara social med lilla Lisa. Men vi hörs !

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0