Jobba på en lördagskväll inte det roligaste!

Godmorgon,godmorgon bloggen :) Vaknade runt halv elva tiden och nu har jag suttit med mamma och ätit frukost ända tills nu. Har även tittat på mammas nya mobil telefon. Ska alldels straxt slänga mig in i duschen sen och sen dra på mig mjukis kläderna ska bara ta det lugnt till tre ungefär börjar jobba från 15.30-21.00 en lördag KUL !! Men men det rullar in pengar i kassan det är aldrig FEL ;) Gillas starkt , fast jobbar imorgon också från 07.30-15.30 men men det är bara gilla läget hatar rent utsakt att jobba helger så himla boooring. Jaja nu ska jag sluta klaga och hoppa in i duschen vi hörs ikväll vid halv tio tiden. Ha en toppen bra dag , hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0