glad,sprallig tjej nummer ett !

Godmorgon,godmorgon jag är lite glad idag ne inte lite glad utan VÄDLIGT GLAD :D känner mig på toppen humör verkligen och det känns underbart vaknade imorse med ett léende på läpparna!! Åt frukost för några minuter sedan gott var de ska snart ta och städa mitt rum lite. Sen vid halv ett kommer min fina vän Johanna förbi på en lite fika :) Ska bli jätte kul och se henne har inte sett henne på flera månader. Efter det vakas det jobb från 15.00-21.10 ungefär sen hem duscha och packa för fulla muggar ;) Jag åker nämligen bort imorgon efter jobbet ska bli sjukt kul och jag längtar, jag brukar åka dit ofta men ni får håller er till ikväll då får ni veta vart !! Just det höll helt på att glömma att idag är det näst sista dagen på jobbet imorgon är det sista dagen känns så himla skönt längtar till jag får min lön check 27 augsuti får jag den då ska jag shoppa lite höst kläder med min bästa vän ♥ Men nu måste jag setta fart här hemma ni får ha en jätte fin dag & kväll så hörs vi 23 tiden tyvärr för har sjukt mkt att göra ikväll när jag kommer hem ! Hugs

Denna låt är bra och man blir glad precis som jag är, är helt sprallig i bena !!


Min fina vän Johanna som jag ska träffa en sväng idag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0