Försöker bli frisk säg lycka till,till mig !

..hallå där min röst är snart helt borta får inte fram ett ljud bra där haha, har precis tittat på film med mamma tänker inte änns nämna namnet på filmen för en den var verkligen skit dåligt (ursäkta uttrycket) Nu har jag förflyttat mig från vardagsrummet in till mitt rum till min säng ska snart ta och dricka lite mer te ska nog snart slå på en till film och försöka sova. Kommer inte kunna sova är väldigt pigg känner jag och jätte varm jaja nu ska jag sluta klaga, men nu ska jag kocka lite mer te hoppas ni har haft en fin kväll såhörs vi imorgon när jag vaknar ska jobba imorgon men börjar inte förs 15.30 så imorgon ska jag sova ut :) försöka bli lite FRISKARE !

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0