Finns inget bättre än sex and the city repriserna!

otroligt,extremt,enormt trött så det finns inte men kan inte sova konsigt nog kommer ligga vaken länge i natt men de gör inget för jag ska vänta på att min bästa vän ska ringa ♥ Ikväll har jag ätit middag med mamma och syster sen blev det att se So you think you can dance och nu har jag precis slängt i mig en fruktsallad som jag älskar :) Väntar även att Sex and the city ska börja and i love it !! Mina inlägg suger just nu jag vet, men det har lite med mitt liv och göra allt är lite upp och ner men det börjar ordna ut sig och jag tror allt kommer lösa sig! och mer bilder kommer komma jag lovar och jag kommer hålla det vi är snart tillbaka som vanligt och tänk september börjar närma sig med storm steg snart är augusti slut det gillas !! Oj vad sommaren har gått fort känns som om jag inte har hunnit med hälften av det jag och min bästa vän skulle göra men det får tas igen i höst ;) Men men nu ska jag gå och borsta gaddarna sen burra ner mig i sängen och se på mitt favorit pogram vilket ni nu vet vilket de är ! Vi hörs imorgonbitti när jag har sovit ut riktigt ordentligt. Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0