Fika med Märta.

..då var man hemma en sväng har precis slängt i mig lite pankakor mumms :) Har varit på jobbet en sväng sen fick jag även med mig en jacka hem från H&M men den får ni se ikväll. När jag kom till körskolan imose så hade de dubbel bokat mig med en annan tjej så det blev ingen bilkörning för min del men jag stannade kvar och pluggade en sväng kände mig duktig och då hade jag inte åkt dit i onödan heller! Nu ska jag bara ta det lugnt om någon timma ska jag ta mig in till stan igen för att möta upp min vän Märta och fika lite och prata ska bli väldift trevligt det var inte igår man träffade henne !! Men nu ska jag se på lite tv, ni får ha en fortsatt bra dag såhörs vi ikväll med bilder och en massa annat.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0