Fick låna en ängel för en stund..?

rubriken talar för sig själv, var du bara en ängel som jag fick låna för en stund ? vart har våran vänskap tagit vägen ?! vad har hänt igentligen..? Jag förstår inte längre, är det så är bästavänner ska sluta med varandra ? att bryta upp kontakten? Tusen frågor utan svar även fast du inte tror mig så tänker jag på dig varje dag. En minut utan att mina tankar inte går till dig finns inte. Mitt liv existerar inte UTAN DIG !! Du är min bästa vän och kommer alltid vara det. Jag hoppas att vi mycket,mycket snart hittar tillbaka till varandra för utan dig vid min sidan så är jag halv det är helt tomt. Jag saknar dig. Jag vet inte vilka av dessa ord du tror på men jag hoppas du tror på de mesta för jag älskar dig min vän. Snälla kom tillbaka , vi är bästa vänner utan dig existerar inte jag kim. snälla de får inte sluta såhär. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0