Fångarna på fortet.

Godkväll bloggen, har ni alla haft en bra dag ? det hoppas jag :) Idag har jag jobbat en sväng och det gick mycket bra. Sen blev det att träffa Fredrika mycket trevligt och prata en massa och fika klasskaka mumms! Efter det blev jag upp hämtad av min mamma på stan och jag,min mamma och min syster åkte ut till Lillån till skinnmästaren min syster köpte en ny skinnjacka från Kenzas kollektion super mega snygg och jag ska köpa en sådan brun på fredag vi har samma stolek så vi kan låna varandras super bra ! Sen kommer även LÖNEN på fredag helt underbart och den är så efter längtad så ni förstår inte. Just nu sitter jag i vardasrummet med mamma och ser fångarna på fortet väntar även på att Lisa Bergström ska ringa mig, för då ska jag ta min väska och cykla till väster där hon bor vi ska se på film och prata en liten tjejkväll är aldrig fel :) Det blir även att sova där mys! Så detta blir nog de sista inlägget för ikväll om jag inte bloggar när jag kommer till henne vill säga vi får se. Annars så hörs vi som sakt imorgon ha en fortsatt bra kväll.

Hugs ♥


Kommentarer
Postat av: Iverlinn

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2011-09-01 @ 15:37:52
URL: http://iverlinn.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0