Back on track...

Back on track är jag igen..helojsan bloggen kom precis hem från Stockholm jag och min bästavän har haft det underbart i fyra långa dagar älskar verkligen att vara hos henne finns inget bättre :)<3 Älskar henne så otroligt mycket hon är helt klart BÄST. Kändes otroligt jobbigt att lämna henne idag vill vara med henne hela tiden men snart så är det nästan så och jag längtar så mkt så ni förstår inte. Men nu är jag som sakt hemma iaf och det är tråkigt känner ångesten som blir störra och större för varje minut som går jag trivs inte här hemma men det är bara att stå ut ett litet tag till sen så flyttar jag !! Denna fredag 6 augsuti ska jag snart bege mig till jobbet så jag jobbar från 15.00-21.30 :/ Sen blir det hem äta och sova. Kul fredag inte direkt men men vad ska man göra :( Hade hälst stannat i stockholm dock. Men jag får tänka på pengarna då kan jag göra en massa skoj sen. Dessutom så har jag världens hals ont, halsmandlarna bara värker hoppas det snart går över. Ne nu ska jag dricka lite te och käka lite innan jag far till jobbet vi hörs ikväll vid tio tiden ha det kanon bra !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0