27 Augusti 2010 tänk det har redan gått ett år.

Idag exakt idag 27 Augsuti 2010 har det gått ett år sedan min farfar dog i cancer. Tiden går så otroligt fort och saknaden är stor. Man kan inte fatta att det redan har gått så lång tid.. Ett år har bara snurrat förbi och som sakt vi har saknat dig och saknar dig för varje dag som går det är tomt utan dig det kan jag tala om. När vi ses alla i släkten och firar något då är det du som fattas för att den ska bli hel en helt underbar pusselbit fattat som aldrig någonsin kommer att komma tillbaka eller ersättas av någon annan. Det är så himla tungt att hälsa på farmor för när man går in igenom dörren så känner man de hårda slaget i magen av att du verkligen är borta det är jobbigt och veta att du har suttit,stått där och bott där sen jag var liten tills jag var 18 år sorgen är tung och gråten sitter i halsen men vi vet att du har det bättre på andra sidan för här fick du bara lida vi vet att du mår bra och det gör oss glada. Jag vill hedra denna dag till min farfar vila i frid vi minns dig med glädje ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0