1 Augusti 2010

Godmorgon,godmorgon vakndet runt halv tolv och nu har jag precis ätit lite frukost mycket gott :) Regnet öser ner som vanligt igen börjar bli riktigt irriterande!! Det är även slut på Juli månad och Augsuti är här det är 1 Augsuti 2010. Sista månaden på sommaren då allt händer för min del, massor utav jobba och annat. Jag räknar även ner dagarna för att jag flyttar troligen till Stockholm till min bästa vän i början av september det kan inte bli bättre. Då är det slut på pendlandet och det är jag lycklig över jag vet att det kommer bli kanon bra. LÄNGTAR ♥ Jag & min syster sitter just nu i mitt rum och ser Jersy shore weekend break. Helt okej pogram finns inte så mycket att göra idag som sakt eftersom det regnar ute så idag ska vi se på film eller nått sen blir det även att ringa min bästa vän som lyser upp mina tråkiga dagar som en strålande sol ♥ Men men nu ska jag se på lite tv med min syster vi hörs senare !!

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0