wallander är ett måste..

...på söndags kvällen alltid älskar alla dessa filmer wallander jag tror att jag har sett alla. Tänkte slänga in ett inlägg medans det är nyheter haha hoppas ni har haft en fin kväll denna söndag , just nu sitter jag och planerar veckan och valborg såklart ska troligtvis lämna stan för ett par dagar jag funderar på att fira valborg med min underbara vän Kim i sthlm jag behöver det känner jag och det vore super trevligt och mysigt. Dessutom vill jag komma iväg en sväng från denna lilla stad skönt att slippa alla för en sväng och rensa hjärnan och träffa andra människor och se andra ansikten :) Vi får se hur det blir men tror att det blir att dra bort en sväng. Imorgon blir det skola från 08.30-11.00 sen slutar jag då blir det hem och plugga så morgondagen är helt okej och soft så jag ska inte klaga !! Så nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta klart på filmen nu. Men ni får ha en fortsatt fin kväll så hörs vi imorgon när jag kommer hem från skolan runt halv tolv tiden ;)

En bild säger mer än tusen ord och lite till..

Du och jag det är så det ska vara eller hur ? vi sa evig vänskap och det ska vi hålla för det har vi lovat varandra!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0