Torsdag kväll

Godkväll bloggen , hoppas ni alla har haft en grymt bra dag ! Efter skolan åkte jag hem till Michelle som jag inte har sett sen studenten så himla skoj och träffa henne verkligen :) Mamma och jag har lagat middag tillsammans med radio kanalen the vocie som har dunkat ut ur mina högtalare hehe. Nu har jag precis duschat och frächat lite grann otroligt skönt. Resten av kvällen ska jag titta på en film med mamma vid namn "super sugen" har ingenaning om vad det är eller vad den handlar om men hoppas det är blir iaf ! Är jätte avis på min syster och min pappa som är framme i London nu jag vill också shoppa och äta godmat men jag får istället mysa med min mamma här hemma en riktigt dotter & mamma kväll det är inte fel det heller eller vad säger ni ? Nu ska ni får lite mysiga bilder från middagen. Efter det ska jag se film men vi hörs om några timmar ♥

En enormt god kycklingwook med cocosmjölk och lime med äggnudlar



Lite mys med ljus som jag älskar !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0