Torsdag 15 April - Längtar efter dig !!

Godkväll bloggen och godkväll denna torsdag !

Jag har legat hemma hela dagen lång för har feber men nu börjar jag känna mig lite bättre gissa om det gör mig glad ? JA :) Det är så himla lång tråkigt att bara ligga i sängen medans det är enormt fint väder ute SUCK.. Har precis tagit fram vad jag ska ha på mig imorgon och ätit middag med familjen. Kvällen som är kvar ska jag inte alls göra mycket bara ta det lungt kanske äta lite mer frukt gjorde värsta feta goda fruktsalladen förut men dom blir aldrig lika bra som min kära vän kim blir hon är en GUD på det urgoda längtar till jag får träffa henne och smaka hennes kladdkaka & fruktsallader mumms ;) Jag sitter förtillfället och väntar på att hon ska ringa kommer nog ta lite tid men men ♥ Men ni får ha en super bra kväll såhörs vi imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0