Stan och barnvakt ikväll :)

Hejsan och godeftermiddag bloggen !

Nu har jag gjort mig iordning och ska snart ta cykeln in till stan och åka hem till Anna först för att prata lite sen vid 3 tiden ska jag möte upp Lovisa ska bli trevligt och fika lite :) Senare ikväll blir det att vara barnvakt ska bli mysigt och få träffa mina kusiner igen som alltid ! en mini mini berättelse om vad jag ska göra idag kort och effektft ;) Ne nu måste jag hinner plocka undan disken innan jag ska dra men ni får ha en fin dag såhörs vi ikväll !
Massor utav kramar ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: hah så lite så :D jag ska göra mittbästa!

kram

2010-04-27 @ 20:44:26
URL: http://johannaengstrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0