snabb besök i skolen denna måndag.

Hejsan godförmiddag!

Imorse skulle jag ha gått upp vid 06.00 men slumrade till en timme var fruktansvärt trött hehe..men gick iaf upp var i skolan på ett snabbt besök hade bara en lektion från 08.30-11.00 och nu står jag här hemma och lagar pankakor och kokar upp lite te samtidigt som jag har så himla ont i magen värsta magsmärtorna :/ ursh och fy ! Idag måste jag tillbringa tiden inomhus fast det är sjukt fint väder ute måste nämligen göra klart ett svenska arbete debbatartikel men jag får ta mig en promenad lite längre in på eftermiddagen så jag får lite frisk luft. Ne nu ska jag ta och käka mina pankakor men ni får ha en super fin måndag såhörs vi senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0