Skumt väder regn gillas inte ursh vart tog solen vägen?!

Hello sweethearts !!

Hoppas ni har haft en fin fin dag :) Idag i skolan hade jag nationellt prov i engelska det gick bra tror jag iaf hoppas såklart på det bästa man måste tänka positift ! Kom precis hem från stan cyklade hem i regnet, varit på stan med Jennifer och käkat mat och tittat på lite kläder. Som vanligt så shoppade hon men inte jag för jag har inga pengar hade bara pengar till att äta så det kan det vara ibland...men går inte under ;) Ikväll ska jag inte alls göra mycket känner mig trött sa på ska bara slappa framför tv:n så bli jätte sköööönt ! Men nu ska jag byta om till min rosa mysdress vi hörs lite senare. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0