Skönt det är redan torsdag 22 april !

Hejsan mina solstrålar hoppas ni har sovit lite grymt gott som jag har gjort :) sovit som en stock !! godmorgon iaf har varit vaken i några timmar gick upp vid halv tio imorse och gjorde frukost och nu har jag precis gjort mig iordning så nu sitter jag här och pluggar lite engelska. Ska nämligen till skolan idag för att ha engelska vid 14.15-16.30 hatar tiden alltså för sent heheh ! Efter skolan blir det snabbt hem och fixa lite här hemma hjälpa mamma lite innan släkten kommer vi ska nämligen fira pappa idag en sväng med lite middag ska bli trevligt. Senare ikväll vid nio tiden så bär det nog in till stan för bio med lollo :) Men nu ska jag plugga vidare så hörs vi vid 5 tiden igen ! Ni får ha en super fin dag.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0